NOVÁ PRÁCE A O TOM, JAK TO VŠECHNO ZVLÁDÁM.

Začátek září pro mě znamenal nástup do práce - poprvé v životě učím na střední škole. Dny jsou hodně různé. Občas mě to hrozně baví a naplňuje a jsem naprosto spokojená a občas nic nestíhám a všechno na mě padá. Ale musím zaklepat, že zatím převažuje ten první druh dnů. Jsem v nové práci celkem šťastná. Mám tam super kolegyně i vedení, mám ráda tu atmosféru malé školy. Studenti jsou různí, ale víceméně jsem si oblíbila i je. Samozřejmě jsou (a jsem si jistá, že jich ještě bude nespočet) dny, kdy mě opravdu hodně štvou, ale to už tak prostě je :D Pořád se učím něco nového a ještě bude asi hodně věcí, na které si budu muset přijít a tak, ale je to celé jedna velká výzva, a to mě na tom baví.

Taky jsem pokročila, co se týče diplomky, což je něco, což jsem ani nedoufala, že bych mohla touhle dobou říct. Prostě jsem si jeden den řekla, že mi je stejně úplně jedno, jakou budu mít známku, jen to chci udělat a mít to hotové. A přestože se samozřejmě snažím, aby to bylo dobré a mělo to hlavu a patu a tak dále, tohle zjištění mě celkem uklidnilo. Došlo mi, že jediné, co musím udělat, je sednout si a psát, a tak to dělám. Snažím se teď každý den po práci nebo k večeru si sednout a aspoň něco napsat, a světe div se, ono to funguje.

Takže díky tady tomu všemu se teď vyjímečně nestresuju. Všechno to tak nějak jde a zároveň se mám dobře a užívám si život, trochu cvičím, trochu chodíme na procházky, trochu na pivo, trochu plavat. Tak doufám, že se mi tadytu moji rovnováhu podaří udržet co nejdéle :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky