Co pozitivního mi přinesla karanténa.

Současná situace je snad pro každého hodně zvláštní a ne úplně snadná. I já trávím spoustu času u Netflixu, ale zároveň mi tohle období přineslo dost pozitivního. A právě o tom je tenhle článek :)

Začala jsem běhat, což je něco, co se mi nikdy nepodařilo. Zkoušela jsem to hodněkrát, několikrát jsem znovu začínala, ale pokaždé jsem šla tak jednou, maximálně dvakrát, a pak už zase ne. A teď se mi konečně povedlo opravdu začít a jsem nadšená. Koupila jsem si nové boty, ve kterých se běhá skvěle. Běhám každý druhý den vždycky brzo ráno, před sedmou, dokud venku není moc lidí. Poslouchám hudbu nebo podcasty, a zatím uběhnu tak kolem dvou kilometrů s tím, že se občas musím zastavit a vydýchat a pak zase běžím dál. A je to skvělý! Ten pocit po běhání je úžasnej. Nejspíš bych se k tomu nikdy nedokopala, a vlastně mě k tomu tak nějak nakoplo i to, že jsou teď zavřené bazény a nemůžu chodit plavat.


Ranní běh

Nacházím si víc času na sebe. Občas cvičím jógu, sem tam si něco kreslím. Začala jsem zase docela dost číst. Chodím na procházky.

Vyzkoušela jsem tolik nových receptů. Vždycky jsem ráda pekla, ale během posledních měsíců to moje pečení dostala úplně nový level. Peču pořád. Naučila jsem se péct rohlíky a dokonce i chleba, máme teď doma kvásek, takže pečeme z něj. Objevila jsem tolik nových receptů na muffiny a sušenky, naučila jsem se péct klasické Honzovy buchty a taky koláče, a dokonce i cheesecake a byla jsem překvapená, jak je taková dobrota vlastně jednoduchá.

Kváskové housky

Každý den vařím. A stejně jako s pečením, i tady zkouším spoustu nového. Já jsem dřív v jídle moc neexperimentovala, měla jsem ráda to svoje, to, co už znám a žádné novinky jsem moc zkoušet nechtěla. Tohle se docela obrátilo, když jsem minulý rok byla na Erasmu, kde jsem vyzkoušela spoustu jídel, co jsem do té doby nejedla a zjistila, že je to vlastně super. Takže teď objevuju spoustu nových receptů. Hodně vařím z kuchařky Cesta k opravdovému jídlu, kde mám pár jídel, které prostě miluju.

Kung Pao

Učím se francouzštinu. Ne každý den na to mám náladu - vždycky to u mě přichází ve vlnách, někdy mám obrovskou motivaci a učila bych se to od rána do večera, a jindy se mi zase moc nechce. Každopádně se ale vždy několikrát za týden učím francouzštinu - líbí se mi teď nová část Duolingo - Stories, takže se hodně učím přes to, zároveň taky čtu (už před nějakou dobou se mi podařilo přečíst francouzsky první díl Harryho Pottera, tak teď pokračuju dál) a sem tam na něco koukám s francouzskými titulky. A někdy taky otevřu učebnici francouzštiny, kterou mám doma.

Komentáře

  1. Já začala konečně pravidelně cvičit, to budeme mít asi všichni společné. :) A rozhodně jsem se trochu odvážila v kuchyni a vyzkoušela nové recepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :) Myslím si, že je fajn si v tom najít něco pozitivního.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky