Moje aktuální největší zábava: Pečení.

Já jsem vždycky měla hrozně ráda pečení. Ale s tím, jak jsem chodila do školy, pak do práce, na to ne vždy byl úplně čas. Teď je toho času o něco víc a tak peču o sto šest. A tak jsem si řekla, že vám o tom sem dnes napíšu, protože pečení je jeden z mých nejoblíbenějších koníčků vůbec :)

Už z dětských let si pamatuju, jak jsem doma pomáhala s pečením. S babičkou jsme pekly koláče, buchty, štrúdl. Několik posledních let taky máme tradici, že spolu vždycky na Vánoce pečeme vánočky. A právě u babičky jsem asi získala tu svoji lásku k pečení a zároveň spousta mých receptů pochází právě od ní. Moje máma zase umí ty nejluxusnější dorty, za které by se nemusela stydět ani kdejaká cukrárna, a ty její věnečky!

Pečení je pro mě taková relaxační, ale i svým způsobem naplňující, aktivita. Vezmete pár surovin a vykouzlíte z nich nějakou dobrotu, to je prostě úžasný. A navíc, já miluju cokoliv sladkého. Asi nejradši a rozhodně nejdýl peču muffiny, ale pak taky různé buchty na plech, bábovky, sušenky, vánoční cukroví.

Muffiny s rybízem a drobenkou.

Za poslední měsíce jsem se ale naučila ještě mnohem víc. Kdybych věděla, jak uspokojivý (a navíc ani ne zas tak těžký) je upéct si vlastní chleba, dělala bych to už dávno. Taky jsem se naučila rohlíky, což je ještě jednodušší a ty koupené s obchodu se jim absolutně nemůžou vyrovnat.

Chleba Šumava podle Cuketky.

Rohlíky zdokonalené semínky a špaldovou moukou.

Kromě toho teď zdokonaluju svoje muffiny, zkouším nové recepty, upekla jsem už x druhů různých sušenek a taky dělám všelijaké experimenty. Mám teď několik kuchařek a ještě v nich mám stále spoustu receptů, co jsem zatím nevyzkoušela, tak zkouším a zkouším a je to boží :)

Jedny ze spousta druhů sušenek.

Sušenkové dortíky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky