Co jsem za poslední dobu přečetla (únor - duben 2020).

PROČ SPÍME
Matthew Walker

Tuhle knížku by si měl přečíst úplně každý. O tom, jak funguje lidský spánek, jaké jsou jeho všemožné benefity a co nám s ohledem na spánek může škodit. Knížka vám určitě může změnit pohled na spánek jenom k lepšímu. Jak autor zmiňuje, my lidé jsme jediným druhem na světě, který se dobrovolně připravuje o spánek, aniž by nám to přinášelo nějaké reálné výhody. Proč spíme mluví také o různých spánkových typech, jak se liší skřivani a sovi. Hodně zajímavé mi přišly úseky o vlivu kofeinu, ale i o tom, jak se potřeba spánku vyvíjí s věkem.

KDO CHYTÁ V SÍTI
Marika Pecháčková

Film V síti jsem bohužel zatím neviděla. Měli jsme na něj jít ten den, kdy kina zakázali. Od šesti byly zakázané akce a my měli vstupenky na šestou. Prostě smůla. Tak jsem si prozatím aspoň koupila tuhle knihu. Autorka, Marika Pecháčková, je manželkou Víta Klusáka, režiséra filmu. Kniha je takovým doplněm k filmu a zabývá se více dopodrobna predátory. Je tam spousta rozhovorů, jak s nimi, tak s oběťmi, ale i s odborníky a je to celé hodně silné a opravdu hodně zajímavé.


iPOHÁDKA
Karel Kovář (Kovy)

Kovyho mám hrozně ráda, takže bylo jasné, že jeho nová knížka mě nemine. A musím říct, že iPohádka je skvělá. Je to přesně, jak název napovídá, taková moderní pohádka. Vtipná, milá, moc dobře se čte a má dobrý konec, tak jak by pohádky měly mít.

ZTRACENÉ SVĚTLO
Jill Santopolo

Tuhle knížku jsem vůbec neznala, dostala se mi do rukou jen proto, že mi ji kamarádka dala k narozeninám. Když jsem ji začala číst, byla jsem celkem skeptická, ale s ubíhajícími stránkami mě bavila víc a víc, až jsem se nechala úplně pohltit. Je to spíše oddechová četba, ale i taková je čas od času potřeba. Je to příběh o lásce, příběh jedné mladé ženy, který dokáže hodně dobře vtáhnout.


DENÍK MODERNÍ JÓGÍNKY
Šárka Konečná

Tahle knížka mě lákala už docela dlouho. Jógu cvičím příležitostně, i když poslední dobou víc, a docela se o ní zajímám. Přesto jsem měla chvilkama problém se Deníkem moderní jógínky prokousat. Bylo to hodně různé, některé části mě bavily hodně a četla jsem je jedním dechem, jiné mě na druhou stranu trochu nudili. Celkově je to ale hodně dobrá a taky inspirativní kniha.

Komentáře

Oblíbené příspěvky