O mých oblíbených podcastech.

Už více než rok poslouchám přes Spotify pravidelně podcasty a je jich několik, které poslouchám úplně nejradši. A právě o ty se tu s vámi dnes podělím.


První podcast, který nastartoval mou lásku k podcastům a který stál u začátku vlny popularity podcastů tady u nás, bylo V oblacích. Tereza Salte je tvůrkyně, kterou mám hrozně ráda. Četla jsem její knížku, články na jejím blogu, sleduju její instagram a už minimálně rok a půl pravidelně poslouchám její podcasty. Její hlas je neskutečně uklidňující a líbí se mi, jak moc pozitivní a zároveň stále skutečné ty její podcasty jsou.

Hned jako druhý podcast, co jsem začala sledovat, byl Coffee Chic Podcast od Valentýny Procházkové. Chvilku jsem si musela zvyknout na její způsob mluvení a tak, ale pak jsem se do jejích podcastů tak nějak zaposlouchala. Na to, jak je mladá, mluví hodně rozumně a většina témat, kterými se zabývá, mě baví.

Podcast, který si nikdy nenechám ujít je Čas kávičky, jehož autorkou je Verča. Její podcasty jsou pro mě hodně motivační a zároveň vtipné, mluví ale taky o vážných věcech, nebere si servítky a říká věci naplno, a to mě baví :)

Když jsem se dozvěděla, že moje milovaná Terka Salte a můj oblíbený Kovy budou spolu nahrávat podcast, byla jsem samozřejmě nadšená. A jejich Linka se rychle vyšplahala mezi moje úplně nejoblíbenější podcasty. Je to vtipné, ale zároveň často plné informací. Jejich podcast má svoje kouzlo :)

A nesmím zapomenout na podcast Se ségrou od Nicole a Lucky Ehrenbergerových. Holky z A Cup of Style sleduju už opravdu dlouho a když začaly vydávat mimojiné i podcast, bylo jasné, že i ten budu sledovat. A je to tak, každou středu hned ráno pouštím do uší nový díl. A musím říct, že ten podcast se mi z jejich tvorby líbí úplně nejvíc. Přijde mi totiž ještě víc opravdový, upřímný a zároveň hrozně milý.

Tak tohle jsou ty hlavní. Je jich víc, které poslouchám občas nebo když mám na na něj náladu, ale ty výše zmíněné jsou ty, které poslouchám vždycky a u kterých jsem slyšela v podstatě všechny díly. A co vy? Máte rádi podcasty? Posloucháte některý ze zmíněných nebo máte nějaký další tip? Dejte vědět.

Komentáře

Oblíbené příspěvky