Můj blogový blok

Uff. Nedá se říct, že bych takovou dlouhou pauzu dřív neměla, bloguju už tak patnáct let, takže pauzy byly a možná i delší. Tentokrát to ale víc než pauza byl takový blogový blok. Že se mi o ničem psát nechtělo. Ne, že by se nic nedělo, ale ne úplně něco, o čem bych chtěla psát na blog. A taky se mi zkrátka a dobře prostě psát nechtělo. I to se stává. Ráda bych se zase pomaličku k tomu psaní trochu vrátila. Aspoň občas, aspoň trochu, aspoň něco.

Když jsem si před těmi x lety zakládala svůj první blog, přišlo mi zábavný mít takhle možnost tvořit vlastní obsah, a to je vlastně pravda dodnes. Vždycky jsem psala články o tom, co mě zrovna bavilo. Pak přišla taková ta móda spřátelených blogů a spousty soutěží, tvoření diplomů - no, jestli tu mám někoho, kdo taky blogoval už v téhle éře, dejte mi vědět. Chci tím říct, že za tu dobu se moje blogová tvorba hodně vyvinula. A vlastně ani nevím, kam bych chtěla, aby směřovala dál. (S tím trochou souvisí i ten blok.) Moje představa vždycky byla, že to píšu hlavně pro sebe, protože mě to baví a taky se ke svým článkům ráda vracím po nějaké době. Ale samozřejmě jsem taky ráda, když to někdo čte, dostávám komentář, a tak dál.

Hodně jsem psávala o knížkách a filmech, a k tomu bych se dost ráda vrátila. Na filmy koukám míň, ale pořád jo, a čtu pořád relativně dost. Pak jsem si jednu dobu říkala, že by možná nebylo špatné taky sdílet recepty a články o pečení/vaření, protože to mě taky hodně baví, a je to něco, o čem bych dokázala psát. Nerada bych tu ale měla milion témat, kterým se budu věnovat, tak nevím, uvidíme, co mě napadne. Občas přidám nějaké fotky, články o cestování a jiných zážitcích. Ale ze všeho nejradši píšu o tom, co se mi zrovna honí hlavou. Nad čím přemýšlím, dumám, na co vzpomínám, k čemu se chci nějak vyjádřit. Ať už jsou to věci z mého života nebo něco z víc obecné stránky. Často si nejsem jistá, jak moc toho chci takhle na blogu sdílet. A jakým způsobem. Ale snažím se najít takovou cestu, se kterou budu spokojená:)

Tak jo. Tohle byl článek po dlouhé době a byl to článek opravdu asi jen pro mě. Abych si tak nějak ujasnila, co od blogu chci, o čem ráda píšu a o čem chci psát. Tak snad zase brzo pa.

Komentáře

Oblíbené příspěvky