Co jsem za poslední dobu přečetla (květen - červenec 2020).

Než jsem se znovu dostala k napsání souhrnu knížek, které jsem četla, tak se mi jich tu nashromáždilo docela hodně. Myslím si, že to je zajímavá a dost pestrá směsice.

MLČÍCÍ PACIENTKA
Alex Michaelides

Já miluju napínavý příběhy a tento byl opravdu napínavý až až. Psychologický thriller o ženě, která pěti střelami do hlavy zabila svého manžela a od té doby již několik let nepromluvila. Je to jedna z těch knih, které jsem přečetla za jediný den. Plná napětí, nečekaných zvratů a vypilovaných zápletek.

DESET LET SE SÉGROU
Nicole & Lucie Ehrenbergerovy

Sestry známé hlavně pod jménem A Cup Of Style jsem tady už zmiňovala, protože je mám moc ráda a jejich tvorbu sleduju už dlouhou dobu. Knížka Deset let se ségrou je přesně taková, jaký je její název. V několika kapitolách se tam holky střídají ve vyprávění o tom, jakých bylo jejich deset let od doby, kdy společně začali blogovat, natáčet na youtube a celkově tvořit. O tom, co všechno se za jejich tvorbou skrývá. A plné krásných ilustrací od talentované Báry z Nikolajky. Jediné mínus této knihy je, že byla až moc krátká :)


THE EVE ILLUSION
Tom & Giovanna Fletcher

Když jsem už nějaký čas zpátky přečetla knihu The Eve of Man, nemohla jsem se dočkat, až vyjde pokračování. A letos na jaře konečně vyšlo. Ještě napínavější než první díl, ještě daleko temnější a drsnější. A naprosto úžasně napsané. Příběh je vyprávěný očima několika postav, což mi přišlo super. Vidět, jak jsou každý v jiné pozici a jaká je jejich motivace. Samozřejmě se už teď těším na třetí díl.

JEDEN Z NÁS
Shari Lapena

Další napínavý příběh za poslední dobu. Od Shari Lapeny jsem zatím přečetla snad všechny knihy, co napsala, a vím, že nikdy nezklame. U těch předchozích mi hodně přišlo, že je to všechno až moc podobné a přestože mě všechny její knížky bavily, občas mi připadaly trochu "na jedno brdo". Ale myslím si, že v knížce Jeden z nás se naprosto překonala. I tuhle jsem přečetla jedním dechem. Ale ten konec?! Ty konce jejích knih mi nedají spát :D

ZEMĚ PŘÍBĚHŮ 1: KOUZELNÉ PŘÁNÍ
Chris Colfer

Brácha přečetl před pár měsíci celou tuhle sérii a okamžitě mi ji doporučoval s tím, že je to druhá nejlepší série po Harry Potterovi. Takže, když se mi dostala do ruky, už jsem tušila, že bude skvělá. A je to tak. Další z knížek, kterou jsem přečetla během jediného dne. Je tak krásně pohádková a kouzelná, napínavá a poutavá. Určitě si brzo přečtu i další díly - je jich dohromady tuším šest. Autorem není nikdo jiný než Chris Colfer, kterého si možná pamatujete jako Kurta z Glee :)

PSÍ CESTA
W. Bruce Cameron

Po Psím poslání a Psím domovu je tohle další knížka pro milovníky psů. A musím říct, že z těchle tří je právě Psí cesta asi nejlepší. Možná proto, že je tak nějak vážnější, tak trochu smutnější a ještě víc poutavá. Já miluju knížky o psech, jen je problém, že vždycky, když některou takovou čtu, tak si chci (ještě víc než obvykle) strašně moc pořídit psa :D Psí cesta je tak milá a smutná a prostě skvělá.

WAYWARD SON
Rainbow Rowell

Tahle knížka je pokračováním Carry On, příběhu na motivy Harryho Pottera a zjednodušeně řečeno toho, co by se stalo, kdyby spolu skončili Harry a Draco. A s šílenějšími zvraty a zápletkami. Jako někdo, kdo řadí Rainbow Rowell mezi své úplně nejoblíbenější autory, musím říct, že mě Wayward Son dost zklamalo. Nakonec jsem se do knížky začetla, ale tak nějak mi přišlo, že to není ono.


THE HUSBAND'S SECRET
Liane Moriarty

A třetí napínavý příběh z poslední doby. Hodně jsem slyšela o Liane Moriarty a když jsem se v jedné své čtenářské skupině ptala, kterou knihu od ní si přečíst jako první, byla mi doporučena právě tahle. A tak jsem ji přečetla. Trvalo mi docela dlouho ji přečíst, ten začátek mi přišel trochu pomalejší, nebo mi spíš i trvalo se vcítit do těch postav, ale o to silnější to bylo v druhé polovině a obzvlášť pak ke konci. Tak komplexní příběh s tolika neskutečně zajímavými postavami a jejich příběhy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky