O tom, jak si tu zvykám, a jaké články můžete očekávat.

Pomalu, ale jistě se z tohohle blogu začíná stávat ten můj blog. To moje místečko. Abyste rozuměli, já měla léta blog na blog.cz. Může to být klidně 15 let, co jsem si vedla různé blogy tam. Vždyť jen ten poslední jsem měla minimálně deset let. Už dlouhou jsem tam ale nebyla spokojená a poslední měsíce to byla vyloženě katastrofa, tak jsem se rozhodla to svoje psaní přesunout sem. Jediné, co mě na blog.cz drželo, byla ta komunita. No a teď blog.cz definitivně končí. Je to zvláštní. Moje kámoška mi psala, že se jí z toho chce skoro brečet. Přecejenom to bylo v podstatě naše dětství. Ale je na čase pokračovat dál. A myslím, že tady to bude super :)


Hodně mých článků bude o knížkách, některé o filmech, o cestování. Často píšu jen tak nějaké svoje myšlenky, úvahy o tom, co mi zrovna běží hlavou. Nějaké články jsem taky věnovala Erasmu, kde jsem byla minulý rok. A taky bych teď chtěla psát něco málo o svatbě, která mě čeká za dva měsíce. Takže to jen pro vás, abyste věděli, co tady na blogu můžete očekávat.

Komentáře

  1. Taky si tu zatím zvykám, ale líbí se mi tu. Zpráva o konci blog.cz mě taky sebrala, ale bylo mi líto nepokračovat,takže jsem se přestěhovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že tu mám i někoho z bývalého blogu:) Jojo, je to jen o zvyku, zvládneme to i na jiné platformě :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky