Zádrhele při plánování svatby v roce 2020

Psala jsem už shrnující článek o svatbě a o tom, jak to všechno bylo skvělé a krásné. Dneska se s vámi chci podívat tak trochu do zákulisí. Co tomu všemu předcházelo. Protože plánovat svatbu zrovna letos, v období pandemie koronaviru, nebylo úplně bezproblémové. Co všechno nás potkalo a s čím jsme se při plánování svatby museli vypořádat.


  1. Bude svatba vůbec moct proběhnout? 

    Když jsme se v září 2019 zasnoubili, o žádném koronaviru nikdo neměl ještě ani ponětí. Plánovali jsme, vymýšleli, jaké to bude a všechno šlo relativně bez stresu a v pohodě. Ale pak to začalo. Když na jaře nejprve omezili a pak na nějakou dobu i úplně zakázali svatby, uklidňovali jsme se tím, že září je daleko a že do té doby to snad bude dobrý. Samozřejmě se ale taky mluvilo o druhé vlně. A ta taky opravdu v září přišla. Věřili jsme a doufali, že svatba proběhne, ale s tím, jak se stále měnila vládní opatření, nebylo nic tak úplně jisté.
  2. Omezování počtu lidí

    Zbýval bezmála týden do svatby a už jsme tedy počítali s tím, že svatba bude moct proběhnout, když začaly kolovat zprávy, že se budou omezovat počty lidí. My sice měli malou svatbu, ale kdyby nám počty omezili na třicet, museli bychom škrtat, což jsme v tak malém počtu úplně neměli odkud. Nakonec k plánovanému omezení počtu lidí došlo až skoro měsíc po tom, co naše svatba téměř v plném počtu proběhla.
  3. Členové rodiny

    Měli jsme na svatbě i starší členy rodiny a někteří se covidu dost báli, takže jsme neustále řešili, jestli tedy přijdou nebo nepřijdou, jestli jen na obřad nebo i na oběd. Jeden týden tak, druhý tak. Nakonec jsem na to trochu rezignovala a dobře to dopadlo, a covid se naší svatbě naštěstí vyhnul.
  4. Kontakt s pozitivní osobou  

    Několik týdnů před svatbou musel do karantény můj strejda, protože se setkal s někým, kdo měl pozitivní test. Tak jsme docela s hrůzou čekali na výsledky, které tedy naštěstí vyšly pozitivně. To ale nebylo nic proti tomu, když jsem se ani ne týden před svatbou dozvěděla, že má covid jeden můj student. Tohle byl asi můj lowest point, prožila jsem téměř infarkt a opravdu jsem dostala strach, že budu muset do karantény a se svatbou bude konec. Naštěstí to nakonec bylo ok. Ale tohle byl asi fakt ten nejhorší moment.
  5. Hledání nové fotografky dva dny před svatbou

    Asi tak pět dní před svatbou mi naše fotografka, skvělá slečna, která fotí nádherně a se kterou jsme si hned padli do noty, napsala, že na svatbě, kterou fotila, měl někdo covid. Nebyl ale větší důvod myslet si, že by ho měla taky. No ale dva dny před naší svatbou se jí ozvala hygiena a musela na testy. Dokážete si představit, že dva dny před svatbou už člověk nechce shánět nového fotografa. Naštěstí se ale podařilo a my sehnali i takhle na poslední chvíli výbornou fotografku, která s námi v ten den mohla být. Nebudu vám ale lhát, byly to nervy.


    A to je asi tak všechno, co mě tak napadlo. Svoje výhody to ale mělo, protože jsem si tak nějak víc vážila toho, co nebylo do poslední chvíle jisté. Já už pak byla jen ráda, že to vyšlo, že jsme se mohli všichni sejít a hlavně, že jsme se s mým L. mohli vzít. Neřešila jsem blbosti a vůbec nic mě nemohlo vykolejit :)

Komentáře

  1. My ji nakonec zrušili, doufáme že to vyjde v příštím roce. Bohužel tento rok toho nevyšlo mnoho. Snad se aspoň zakončí trochu lépe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky