KRÁSY NIZOZEMSKÝCH MĚST.

Přestože jsem byla na Erasmu v Belgii, rozhodla jsem se napsat první o Holandsku, protože to jsem si zamilovala ještě víc a navštívila jsem tam hned několik měst.

Nizozemsko má své kouzlo. Amsterdam se rozhodně nebude líbit všem. Je tam moře turistů, každou minutu vás div nepřejede třicet cyklistů, je to hodně "profláklé" město - když si tam uděláte fotku, je pravděpodobné, že podobnou už si udělaly miliony lidí před vámi. Ale já si Amsterdam zamilovala :) To město je přesně takové jako ty fotky, co vidíte v časopisech nebo na instagramu, nepotřebuje filtr. Je prostě překrásné. A vy tam chodíte a každá ulice a každý dům je hezčí než ten předchozí.




Rotterdam je modernější a taky vlastně naprosto jiný. Jsou tu mrakodramy a jiné moderní budovy, obdivuhodné mosty. Ale zároveň je to kousek k překrásné přírodě, my tam navšívili takový park s větrnými mlýny. Mimojiné je v Rotterdamu taky obrovské tržiště s tolika různými druhy jídel, že budete mít problém si vůbec vybrat.


Utrecht je takový menší Amsterdam. Kanály, cyklisti, obchody se sýrem. Je tam hodně přírody, pěkné parky. A mnohem míň turistů :)


A nakonec Haag. Tohle město byla třešnička na dortu celého cestování po Nizozemsku. Haag má moc pěkné centrum s všemi možnými historickými budovami, které jsou překrásné. A zároveň naprosto dokonalou pláž. Když jsme tam byli, tak vyšlo ještě navíc krásné počasí.


Tip v Nizozemsku celkově: Bagels & Beans, výborný snídaně! Po první návštěvě v Amsterdamu jsem tam tu naši skupinku dotáhla při návštěvě všech dalších měst.

Komentáře

Oblíbené příspěvky